Tuesday, September 13, 2011

InDah KhaBar dr RUPA...

kusangkakan panas hingga ke petang...rupanya hujan lebat petir..tebaboh!!!disiang hr daaa....heheheh...adoi...susah nak tulis mende2 mcm ni...nak puaskan hati sendiri????uish...takbleh....bg aku biarlah aku tak puas hati pada orang..pada manusia...tp sekurang2nya aku amat berpuashati dengan Allah S.W.T..kalau ini memang dah Allah kata, itulah yang akan terjadi..btul tak...aku cuma mampu berdoa dan mengharap keredhaan Allah supaya aku diberi petunjuk dan hidayah..supaya aku lebih tabah menghadapi semua ini...apa yang Allah dah rancang utk kite ada hikmah disebaliknya...yelah tak sangka lain yang aku impikan lain pulak yang aku hadapi...hmmmm....hard to say lah dey!!!!...just bg aku masa dan ruang utk perbetulkan semuanya dengan keredhaan Allah S.W.T...aku mohon pada mu Ya Allah......amin...
(*_______*)!!!!....sob3...


ada kene mengeneke????..layan je lah..huhuhuhuh

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.