Friday, July 1, 2011

MaCaROOn.....

hari ahad lepas aku g KLCC ngan suami aku...pusing2 cari kedai cekelat yang jual menatang macaroon tuh...tak jumpa...col dyana..katanya kat Harrods...dengan pantas kami g kat tpt yang tgk peta tuh..huhhuhu...jumpa..Level 1..dkt ngan center court...g lah beli...harganya...6 BIJI RM23.00...mak aihh!!!!!....suami aku beli 12 BIJI....tuk dyana sekali sebab bg petunjuk kedai...nak tgk mcmana ropanya????...ni dia!!!!
.
.
.
.

aku pun excited lah nak mkn...masuk dlm kete trus..ngappppppp....alamak...MANISNYER.....bukan taste aku...trus suap ke suami..hahahah...dia pun tak thn manis...tggl 4 biji aku tggl kn tuk kakak aku...nak cube katanya...hammmmmikkkk.....anyway...aku dah tyr makan macaroon...korang dah?...g lah cube...at least kite ada pengalaman berhadapan dengan benda nih....tuk suami aku TQ melayan karenah aku ni hah....hehehhe...kelakar tul lah...g KLCC semata2 nak g cari macaroon....aduh!!!...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.