Tuesday, May 18, 2010

sweet day...

hari aku sekarang..everyday sweet...so sweet and too sweet...aku kenal dier tak athu napa.secara kebetulan...pas break..dia dtg..mula2 berkawan..niat aku mmg nak berkawan dan dah rasa maalas nak hubungan pun ade..aku dah macm nak set BENCI lelaki...tak sempat aku nak tetapkan hati nie...dia dtg menemani aku...hidup aku...aku rasa dier mmg lain..baik buruknyer mmg aku terima..mula2 kenal...ko aku..byk yang aku sharing ngan dier..semua..tak der yang missed..ingt mula2 keluar g makan..kat bangi..dan dia seorang yang bnyak bercerita..aku suka..dgr cerita dier..aku mmg pendengar yg setia..cayalah...sampai lah...1 MEI 2010 he's request something on FB...aku trus terima..tak tahu npa..mcm2 ade kat kepala nih..mgkn die frust sbb dier pun br pts..aku pun br pts..ntah..macam we need someone to talk to..to share..dan skrg dier lah idup aku...aku tak sangka aku akan dapat rasa my first love back...gilerlah...aku tak tahu nie yang terakhir atau pun tidak...aku dah berusaha sehabis baik..aku merancang..Allah yang tentukan...bertawakal dan berserah kepadanya..AMIN....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.