Monday, May 10, 2010

HenTaMaN...

tanggal 20/4/2010 betul2 menghentam perjalanan idup aku...aku seperti malas nak pikir tentang masa depan ku...semuanyer kerana lelaki..mereka ini boleh membahagiakan wanita...dan mereka pandai menyakitkan hati wanita...untuk menutup perasaan ini terhadap lelaki memang giler...kita didunia ini dijadikan untuk berpasangan...lelaki ini pandai menabur janji yang kite sendiri tidak tahu dimanakah kebenarannya dan kejujuran dari hati seorang lelaki..sampai bila aku harus bergelumang dengan perkara - perkara sebegini...aku dah penat...PENAT!!!!!!!!!!!!!.....kusangkakan panas hingga ke petang rupa2nyer hujan ditengahari.....subhanallah...kuatkan lah aku untuk mengharungi perjalanan hidup ku ini..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.