Thursday, April 1, 2010

KeLiru....

hidup berdua atau sorang adalah lebih baik?...aku pun tak tahu lah...macam2 ader dalam hati nie...perit aku nak telan..teringat plak 'kawan2' lama yang pernah membahagiakan aku...apa salah aku?...aku tak faham...napa dia wat aku macam nie..bile aku tegur, bagi dier aku budak2 yang tak layak nak menegur...aku dan dier pun dah tak banyak berkongsi masalah dan jarang nak bertegur, bermesej....hal aku aku tanggung sendiri...tak tahu nak cakap...sedihlah...sejak dah berjauhan baru seminggu dier dah laen sangat..napa bile aku mesej dier, FB dier..kurang giler nak membalas nak melayan..kenapa ngan kawan laen dier selalu semangat nak membalas...tapi dengan aku macam lakonan semata...hati aku dah dapat baca yang he's found someone else yang lebih baek dan lebih memahami dier....aku berundur kalo itu yang dier nak?...setiap kali aku bertanya pasal aku dan dier mesti dier mcm tak nak layan..aku sedih lah macam nie....sedih sangat...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.