Monday, December 7, 2009

WaRKah...AmihsaNawi......

Kenangan sukar untuk dilupakan walaupun hanya sebentar…kadangkala pabila ku…./teringat selalu wajah kekasihku saat ku menuai lalu coba engkau dengarkanku tuaikan nada lirik lagu sederhanaku ceritakan kisah tentang kita peluklah tubuhku bila engkau rapuhsaat kau mulai terjatuh aku datang menyelamatkanmuini surga kita tiada yang menguasainya tempat kita bersandar dan bertahkta tenang sayang, ku pasti akan datang yakinlah aku menjemputmujangan menangis, hapus air matamu yakinlah ku tetap milikmu tenang sayang, ku tepati janjiku karna kau wanita terhebatpeluk tubuhku, matilah di pelukanku biar seluruh jagad raya tahu tenang sayang, ku sambut engkau datang ku yakin engkau menjemputku jangan menangis, hapus air matamuyakinkan ku tetap milikmu tenang sayang, ku pasti akan datangyakinlah aku menjemputmu jangan menangis, hapus air matamu yakinlah ku tetap milikmu tenang sayang, ku tepati janjikukarna kau wanita terhebat peluk tubuhku, matilah di pelukankubiar seluruh jagad raya tahu tenang sayang, ku sambut engkau datangku yakin engkau menjemputku peluk tubuhku, matilah di pelukankubiar seluruh jagad raya tahu kau milikku…./STOP!!!!!....berfikir panjang sejenak…untuk apa aku lakukan pengorbanan yang tidak tahu ujung pangkal dan pengakhirannya…sekian lama aku berjaya pergi jauh dari dunia yang sia – sia..untuk aper aku melemahkan diri ini setelah hati ini pergi jauh…aku telah berjaya keluar dari kesengsaraan hidup ini…aku perlu kehadapan bukan mengenangkan lagi..‘kawan’ bek aku berpesan tiada siapa yang mampu merubah diri ini, melainkan diri sendiri yang perlu cekal dan tabah meniti hari…aku percaya pada takdir…aku redha..dan aku melepaskan sumanya demi Allah…dan aku tahu Dia telah menyusun perjalanan hidup aku sejak aku dilahirkan…dan aku tahu Dia akan memberikan yang terbaik untuk aku…Insyaallah…..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.