Wednesday, February 8, 2012

Kumira...Camera....

Nikon D5100.....pikir punya pikir...akhirnya amik juge aku DSLR....hahahhaha....terima kasih pada somi yang tak jemu pusing2 KL PJ carri Kumira..huhu..sayang awak taw...aku excited + teruja ngan Kumira nie...gambar cantik mcm D90...TERBAIK!!!!!...tak nyesal aku beli...aku beli kat kedai Nikon senirik...dalam RM2500...ok lah kan...dari beli kat Low Yat...yang guarantee nye guarantee kedai...tak secure...nak puas hati..beli kat Nikon sendiri....jadi kami pun pegi lah macam2 tempat nak snap gambor....nnt aku upload gambornye..mmg puas hati...nnt ada duit lebih skit...nak beli lens lagi...fuhhh....minah gajet...jet2..


ok???...ok kan...tuk beginner cam aku...boleh lah...dari takde...ENJOY...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.