Wednesday, January 6, 2010

SaYanG....

Aku rindukan dier….tak tau mcmana perasaan tu timbul sedangkan dia selalu berada didepan mata..aku tak faham..perkenalan yang singkat akhirnya aku berjaya menerima dia…walaupun aku tidak dapat menyayangi dia sepenuhnya lagi..tapi aku tau aku boleh..dia baik pada aku..berfikiran matang walaupun ada sifat kemanjaan dia…mungkin perbezaan umur yang membuat kami lebih bertolak ansur..perancangan dan berpandang jauh dia yang begitu bersungguh – sungguh merancang masa depan aku dan dia…aku berdoa agar aku bertahan lama dengan dia…hati aku cuma yakin yang dia dapat menjaga aku…doakan aku… Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..Ya Allah....Bukakanlah bagiku pintu – pintu kebaikan, pintu – pintu keselamatan, pintu – pintu kesihatan, pintu – pintu nikmat, pintu – pintu kekuatan, pintu – pintu cinta sejati, pintu – pintu kasih sayang, pintu – pintu rezeki, pintu – pintu ilmu, pintu – pintu keampunan dan pintu – pintu syurga. Wahai tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang…… Doa Pembuka 12 Pintu

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.