Friday, January 29, 2010

KeYaKinaN...

Keyakinan aku bertambah..aku yakin dengan dia dan begitu juga dia..dia je yang boleh bagi aku nasihat dan tegas yang aku boleh ikut..tak tau mcmana leh ikut cakap…sebab aku nie DEGIL orgnya....tapi Cuma dia yang dapat melembutkan aku…sebab die memang penyabar ngan karenah aku..tapi tak tau sampai bile dia leh sabar..hehehhe…sori ye sayang….bile aku nak melenting..dia lembut je pada ku..jadi aku tak jadi nak marah…masing2 dah besar dah matang…tahu fikir yang mana baik atau tidak….aku rasa kalo aku takder dia aku akan sunyi dan aku akan nangis…napa aku jadi mcm ni…tak de jawapan dlm diri aku..sumanya datang dari hati yang tak dapat berkata ape2….tapi dapat merasainya saja…. Aku pasti aku akan disatukan dengan dia…tapi aku masih tidak boleh berharap sebab mungkin dalam masa 1 saat pun Allah akan menarik apa yang telah diberi..itulah kuasa Allah yang kite tak dapat tandinginya…

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.