Wednesday, December 30, 2009

EnGageMent....








12.12.2009 - lambat update..heheh...bz skit...at last, dah siap...selamat bertunang pada abang kesayanganku..berlangsung di kulim kedah...tak sangka dia start dulu..alhamdulillah..pasni aku kot..huhuhu..nak2...hantaran abang aku tu aku yang design dan dibantu oleh mak dan akak aku...blehlah kan daripada tak de...majlis berjalan lancar dan pantas...aku drive dari kalng ke nibong tebal...mak aih agak jauh,tapi aku suka bawak kete..tak jadi masalah...time balik klg akak aku plak drive..sempat singgah perak cuti2 malaysia..plan mak aku tuh...anyway kenalkanlah bakal akak ipar aku...hope berkekalan ke jinjang pelamin..bulan 6 insyaallah...sama2 lah kite berdoa..amin...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.